9PR vokser - vi søger derfor en General Manager

Tiltrædelse omkring 1. januar 2018Vi søger en person som;

  • Er administrativ orienteret.
  • Har erfaring inden for ledelse og HR - herunder også kendskab til regler og retningslinjer inden for barsel, forsikring, arbejdsmiljø osv.
  • Har erfaring inden for bogføring og økonomi (Economics)
  • Har erfaring med kundebudgetter samt effektivisering af disse med henblik på tidsforbrug og rentabilitet i samarbejde med de enkelte Brand Advisors hos 9PR.
  • Er menneskelig og social og kan samtidig fokusere på de vigtige og rentable områder i virksomheden
  • Har erfaring inden for bureau branchen samt indenfor ‘people business’
  • Har lyst til at være en del af et dynamisk og sjovt team
  • Har blod på tanden til at udvikle 9PR og få firmaet op på et helt nyt niveau

Vi kan tilbyde dig;

  • En skøn og dynamisk arbejdsplads med masser af plads til forskellige personligheder og måder at arbejde på
  • Et fantastisk motiveret og kompetent team
  • En arbejdsplads, der aldrig har en kedelig dag
  • En masse opgaver og udfordringer som vi sammen som team løfter og løser
  • Et job, hvor man kan vokse og udvikle sig
  • En arbejdsdag der kræver vilje, mod og lyst til at gøre en forskel
  • En stilling som kræver en person der elsker mennesker og kan arbejde i til tider lidt kaotiske situationer uden at miste koncentrationen

 Du kan læse meget mere om 9PR på vores hjemmeside www.9pr.dkHvis du opfylder ovenstående og har lyst til at blive en del af 9PR, så skriv en ansøgning/CV til line@9pr.dkVi er allerede i gang med samtaler og vil gerne have fundet den helt rigtig person inden jul, så ansøgningsfristen er ASAP.